  • Data: 2005-06-08 14:59:05
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > No to witamy w komuniźmie, który od lat obowiązuje w UE czy w USA ;-)

    Komunisci to przy tym bylo male piwo...
    Komunista to zabieral zeby dac "wszystkim", albo chociaz po to zeby dac
    lokalnemu partyjniakowiw ramach premii.

    A tu jest sytuacja taka ze jakas prywatna firma wyrzuca kogos z jego
    wlasnej posesji, bo tak wlasnie bedzie dla nich najtaniej i najwygodniej.

    Jak sie ma do kogos interes to sie mu proponuje takie warunki zeby obie
    strony byly zadowolone.

    No ale juz w tym watku pojawilo sie zdanie ze osoba ktora sobie jezdzi
    samochodem z 3l silnikiem to cyt. "kretyn".
    Pewnie trzyosobowa rodzina kretyna mieszka sobie tez w 200m^2 domu w
    ladnej okolicy.

    No ale w Polsce za wzor do nasladowania uchodzi ktos kto jezdzi
    zardzewialym Maluchem, natomiast ktos kto ma dom, samochod i ziemie to
    jest na pewno zlodziej. To jest wlasnie polaczkowatość. A raczej zwykly
    komunizm. Ot wyborcy Leppera.

    Zabrac mu ta dzialke - jak ma ogrodek, to wstawic mu tam slup
    energetyczny i podstacje transformatorowa, bo co to za porzadki, ze on
    ma ziemie a inni nic z tego nie maja?
    Samochod zabrac, a do domu dokwaterowac lokatorow tak, zeby nie
    przekraczal 20m^2 na osobe.