  • Data: 2002-01-12 17:09:00
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@f...id.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.a389f7.3vufcoj.stern@news.tpi.pl...

    > "Dnia 21.12.01 zespoły negocjacyjne reprezentujące TP SA i NOM zdecydowanie
    > zbliżyły się do zawarcia ostatecznego porozumienia. Przedstawiciele
    > zarządów spółek ustalili, że faktury za okres od 01.07.2001 - 31.12.2001
    > zostaną wystawione na początku 2002-go roku. Będzie to faktura zbiorcza.
    > Nasza firma wystosowała już pismo do TP SA z prośba o rozłożenie rachunków
    > na raty, niestety ostateczna decyzja w tej sprawie należy do wystawiającego
    > faktury czyli do TP SA."

    I tutaj mnie aż skręca, żeby namieszać. Szanowna TP SA zachowała się w mojej
    ocenie typowo monopolistycznie: "zdechniecie, zanim zmusicie nas do ściągnięcia
    należnych Wam pieniędzy od naszych klientów". A teraz pewnie okaże się, że za swoje
    cwaniactwo TP SA każe nam płacić skumulowane z kilku miesięcy rachunki za połączenia
    realizowane przez 1044.
    Najlepszym rozwiązaniem byłaby sytuacja, w której TP SA byłaby zmuszona zapłacić
    wszystkie zaległe opłaty NOM-owi jednorazowo i spotkała się z powszechnymi
    reklamacjami swoich klientów żądających rozłożenia tych zaległych należności na
    ilość rat proporcjonalną do ilości miesięcy, w których należności się kumulowały,
    dostając sprawiedliwie w dupę, proporcjonalnie do swojego cwaniactwa.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p