eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z
    ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Date: Sat, 27 May 2017 06:12:51 +0200 (CEST)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > To dziwne, bo najwyraźniej mają wpływ na to, że nagrania znikają,
    > kamery się psują itp itd. O to jakoś jakoś mają szansę zadbać. A
    > chodzi o to, żeby takie rzeczy się nie działy.
    >
    > Pozdrawiam

    A znasz "zasadę samoregulacji"? Takie lub podobne rzeczy będą się
    zdarzać, otwarte pozostaje tylko jak bardzo rzadko albo jak często.
    Gdy gówno długo omija wentylator "kontrola jakości" ulega rozluźnieniu
    aż do czasu gdy gówno w końcu walnie w wentylator.

    Jak dla mnie gdy takie lub podobne gówna nie będą upubliczniane raz na
    kilka/kilkanaście lat to nie dla tego że ich nie będzie ale że będą
    skutecznie tuszowane. Sprawa Stachowiaka wygląda na długo tuszowaną
    (rok => źle) ale na nie zatuszowaną skutecznie (dobrze+).

    --
    A. Filip