eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z
    ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Date: Tue, 23 May 2017 12:44:38 +0200

    W dniu .05.2017 o 10:51 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]

    Trochę szkoda mojego czasu.
    Swój omysł nie do zrealizowania i de facto szkodliwy, strumieniowania do
    sieci w czasie rzeczywistym kamer noszonych przez wszystkich
    funkcjonariuszy, próbujesz modyfikować pod moje uwagi.
    Ale nadal twierdzisz, że pomysł dobry a ja jestem przeciw.

    > Posterunek policji powinien być wyposażony w izbę zatrzymań o wejściu
    > prosto z ulicy (bez korytarza i zakamarków) i w żaden sposób nie
    > połączoną z resztą budynku. W izbie powinien być sracz i parę cel za
    > kratkami.

    Nadal poruszasz się w obszarach dziecięcych wyobrażeń...
    Truizm - stanowczo tak być powinno i to nie podlega dyskusji.
    Ale nikt nie wyłoży dużych pieniędzy na przebudowanie wszystkich
    komisariatów policji w Polsce.

    Popatrz, jak wygląda to teraz:
    http://www.tvn24.pl/krakow,50/warunki-na-krakowskich
    -komisariatach-wolaja-o-pomste-do-nieba,522810.html
    I pomyśl, ile dziesięcioleci trwałoby dostosowanie wszyskich komisariatów
    w całej Polsce.

    Poczytaj może lepiej, jakie warunki powienien spełniać komisariat według
    opracowania fachowców, pozbawionych myślenia życzeniowego na poziomie
    marzeń i dziecięcego idealizmu:

    http://www.policja.pl/download/1/106782/RaportPracow
    niBadaniInnowacjiSpolecznychStocznia.pdf

    > Izba powinna być stale monitorowana kamerą z powszechnym
    > netowym dostępem.

    :)

    Przychodzi np. dziewczyna zgłosić przestępstwo zgwałcenia, a tu cała
    Polska może sobie ją obejrzeć.
    A może chciałbyś też przekaz audio? Przecież na izbie mogą padać groźby!!!
    Wszystko w czasie rzeczywistym oczywiście?

    We Wrocławiu jest 8 komisariatów, wszystkie do obejrzenia w sieci w realu
    - rewelacja!
    Mówienie o dziecięcych pomysłach to eufemizm.

    > W tej izbie zatrzymany i doprowadzony może zostać
    > wstępnie przesłuchany i wypuszczony lub zapuszkowany na 24h.

    Hehehehe...
    Teraz policja musi w 48 godzin doprowadzić zatrzymanego przed oblicze sądu
    z prokuratorskim wnioskiem o tymczasowe aresztowanie. I to jest bardzo
    krótki czas, który może powodować wymuszanie zeznań na zatrzymanym.
    Teraz proponujesz 24 godziny? Na wstępną pracę policji, prokuratora,
    doprowadzenie do sądu?
    Niewykonalne i de facto szkodliwe także zatrzymanego.

    > W tym
    > czasie ma przyjść adwokat.

    Szkoda mojego czasu, bo zaczynasz podpinać się pod tezy oglądanie w TV -
    adwokata proponował Rysio Kalisz.

    > Wtedy masz szansę że żaden psychol cię nie
    > pobije dla czystej statysfakcji.

    Adwokaci muszą mieć czarne pasy w sportach walki?

    > Suki też powinny mieć monitorowane
    > wnętrza.

    Jeśli dostępne online w sieci, to stanowczo nie.

    > Kamery mogą być włączone wyłącznie w czasie przebywania zatrzymanego w
    > danym wnętrzu.

    Po co komu monitoring, który można sobie w każdej chwili wyłączyć???
    Teraz monitoring zaledwie magicznie ginie, ty proponujesz wyłącznik :)

    Ja pitolę, szkoda mojego czasu...
    EOD, nie będę kontynuował.

    --
    Trefniś