    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Date: Wed, 18 Nov 2009 18:16:40 +0100
    <hdsj1o$i2h$1@news2.ipartners.pl> <hdsjku$iao$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hdtfsr$ni8$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hdtia3$v6n$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hdv56i$1m2e$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <he0if6$29gi$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <he0non$2btf$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    news:slrnhg7ook.auh.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> [...]
    > ust. 1, jeżeli premie stanowią towary lub usługi:
    > 1) o niewielkiej wartości lub próbki towaru;
    > 2) wygrane w loteriach promocyjnych, organizowanych na podstawie
    > przepisów o grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach,
    > lub konkursach, których wynik nie zależy od przypadku".
    >
    > Oczywiście, jeśli czujesz się pokrzywdzony przez kogoś takim czynem
    > (nieuczciwej konkurencji) to właściwą drogą postępowania jest sposób
    > postępowania określony w tej ustawie a nie prawo dżungli, które
    > proponujesz ;P Apropo: wydaje mi się, że jako konsument to nic nie

    No............. wiec wlasnie o to chcialem sie spytac :)
    Nadmienie, iz IMHO wydawalo mi sie... czyli sprzedaza wiazana nie jest, tak
    ?

    > Blebleble ;) I zero konkretów ;)

    Jest jeden, moze to i nie konkret ale jakby domniemanie... MS nie zrobi Live
    (XBL) w pelni po polskiemu, poniewaz u nas jest wlasnie takie prawo jak
    przykladowo omawiany Art 75 u.2.
    Podobno w 2011 ma byc polski live... wiec zapewne niepisana umowe o lapowie
    juz zawarli (co do kwestii usuniecia powyzszego paragrafu) :)

    Pozdro

    --
    doom3