eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoXbox360, problem banowania konsol a polskie realia... › Re: [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...)
  • Data: 2009-11-19 10:20:36
    Temat: Re: [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Ale kiedys mialo. Niektorzy sa po prostu starsi i sa nauczeni tego, ze
    > kiedys pisanie z pl literkami na grupach bylo kategorycznie zabronione :)

    Na grupach? usenet był chyba zawsze 8bitowy. Przynajmniej jak ja
    pamiętam, to zawsze polskie znaki działały. Bramki do list dyskusyjnych
    mejlowych były faktycznie w latach 80 chyba 7bitowe. Ale wtedy to ja nie
    miałem kompa :D

    jedyne shizy w Usenecie to były z unikodem, bo admini mieli jakieś opory
    moralne, ale teraz już i unikod nie jest blokowany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek