    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wzrost placy minimalnej
    Date: Fri, 04 Jan 2008 18:09:25 +0100

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > "Darek." <t...@n...nie.ma> wrote
    >
    > To znaczy ile bierzecie w rzeczywistości na rękę?

    ró" jak chcesz, ale tak miedzy nami, jak masz zus płacony od najnizszej
    krajowej a dostajesz wiecej, to wszystko jest OK.
    zawsze mozesz spróbowac "udupic" szefa, ale jest duze prawdopodobienstwo
    ze jak Ci sie uda to za pare miesiecy spotkacie sie razem jako
    bezrobotni w urzedzie pracy

    z drugiej strony medalu, ja tez pracuje za najizsza krajowa. gdybym
    chciał wiecej to od kazdej złotówki panstwo zabierze... 46 groszy?
    (poprawcie mnie) pracodawca musi od nich zapłacic jedynie 19 groszy!
    chyba lepiej dostać je jako premie, albo bonusy w postaci auta, paliwa
    telefonu...

    ToMasz