  • Data: 2017-06-21 22:41:29
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, June 21, 2017 at 12:58:12 PM UTC+2, Michał Jankowski wrote:

    > Znaczy może się coś zmieniło, bo od roku czy dwóch lat apteki, w których tak
    > mówili, omijam szerokim łukiem. Ale tak między 4 a 2 lata temu zjawisko
    > występowało jako trwałe. Problem był taki, że akurat apteka, w której
    > matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
    > nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

    To jakas dziwna ta apteka, albo lek kosztuje praktyznie0 PLN ;)
    Ja prawie zawsze ide do najblizszej apteki, jeszcze mi sie nie zdzarzylo, zeby po
    uslyszeniu "nie ma" nie dodali na kiedy moga mi sprowadzic (sprawdzenie dostepnosci w
    hurtowniach to byl automat, nie trzeba nawet pytac)... zazwyczaj nastepny dzien,
    "zabezpieczeniem" dla nich byla zostawiona recepta...