  • Data: 2010-06-16 15:03:52
    Temat: Re: Wzór wniosku
    Od: Marcus <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Ale jaką pracą? Napisz jaśniej! Skąd się ta wierzytelność wzięła?

    Gość, wykonując zawód rzemieślniczy, przyjął do naprawy rzecz, którą
    nawet nie uszkodził, a praktycznie zniszczył, czyniąc ją zupełnie
    niezdatną do użytku. Po czym zaprzestał wykonywania tej pracy. A
    przynajmniej w tym miejscu, w którym ją wykonywał. Zmienił tez numer
    telefonu, przez co kontakt z nim stał się niemożliwy.

    Pozdrawiam
    Marek