  • Data: 2007-10-11 06:11:34
    Temat: Re: Wzór umowy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Agaton porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ps. Napisanie maila typu szukaj a znajdziesz wymaga tyle samo energii co
    > napisanie jest na xxx.xxx.xxx.

    Tyle ze mam prawo nie pamietac adresow wszystkich serwerow z roznymi
    wzorami dokumentu. Wiec:
    1) Moge poswiecic 1min na poszukanie tego dla Ciebie + 1min na napisanie
    Ci gdzie jest
    2) Moge poswiecic 1min na napisanie Ci gdzie/jak znalezc, 1min na
    znalezienie poswiecisz Ty.
    Podobnie z darowizna. Tez mam prawo nie pamietac progow do jakich nie
    placi sie podatku ale bylem na tyle mily ze napisalem Ci gdzie to
    znalezc ('czasowosc' jak wyzej). Poza tym - niestety nie jestem wrozka i
    nie wiem jaka wartosc ma Twoj samochod. A od tego zalezy sprawa podatku.
    Odpowiadajac na Twojego posta zalozylem ze nie wiesz iz istnieje cos
    takiego jak google oraz ze mozna przeszukiwac archiwum grup dyskusyjnych
    - gdybys to wiedzial, to zamiast pisac pierwszego posta, sam bys znalazl
    potrzebne informacje a na grupe bys napisal z konkretnym juz problemem.

    > A jeżeli się nie wie to może nic nie pisać?

    Jesli sie nie wie jak zadawac pytania (brak informacji o wartosci
    pojazdu i o tym czy siostra miala juz od Ciebie jakies darowizny) to
    moze ich nie zadawac?

    --
    badzio