  • 1. Data: 2005-01-27 10:12:28
    Temat: Wzor skargi na opieszalosc sadu
    Od: "M" <m...@m...pl>

    Witam grupowiczów,
    poszukuję wzoru ww. Niestety google nie pomogły.

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 2. Data: 2005-01-27 12:10:14
    Temat: Re: Wzor skargi na opieszalosc sadu
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 11:12:28 +0100, M <m...@m...pl> napisał:

    > Witam grupowiczów,
    > poszukuj? wzoru ww. Niestety google nie pomog?y.

    do kogo chcesz się skazyć i co w ten sposób osiągnąć poza kolejnymi paroma
    miesiącami opóźnienia?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2005-01-27 12:16:37
    Od: "M" <m...@m...pl>

    Kolezanka szosty rok usiluje rozwiesc sie z mezem. Rozprawy odbywaja sie
    srednio raz na 6-9 mies i nic nie wnosza (kolejny swiadek sie nie zgalsza,
    maz wnosi o zmiane skladu sedzioweskiego, etc.). Dlatego postanowila zlozyc
    w sadzie skarge na opieszale dzialanie wymiaru sprawiedliwosci. Od 2004 roku
    jest to mozliwe.

    Stad moja prosba w jej imieniu,
    Pozdr., Magda

  • 4. Data: 2005-01-27 20:41:09
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Kolezanka szosty rok usiluje rozwiesc sie z mezem.

    Nieźle.

> [...]
    > zlozyc
    > w sadzie skarge na opieszale dzialanie wymiaru sprawiedliwosci. Od 2004

    Mąż koleżanki ma prawo stosować różne sztuczki dla przeciągnięcia sprawy -
    jeśli robi to dobrze, to sąd nie ma innego wyjścia jak odraczać sprawy.
    Muszą być konkretne podstawy, żeby zarzucić sądowi opieszałość. W skardze
    trzeba zawrzeć wszystkie fakty świadczące o nieuzasadnionej przewlekłości
    postępowania: wezwania do przedstawienia nieistotnych dla sprawy dokumentów,
    bezpodstawne wezwania świadków (świadkowie na okoliczność, która została już
    potwierdzona lub nie ma znaczenia dla sprawy) itp.
    Z formalnych spraw: skarga powinna zawierać żądanie stwierdzenia
    przewlekłości postępowania oraz opis okoliczności uzasadniających żądanie
    (jak wyżej). Skargę wnosi się do sądu, przed którym toczy się postępowanie,
    ale rozpoznaje ją sąd wyższej instancji w składzie trzech sędziów w terminie
    dwóch miesięcy od daty jej złożenia. Opłata - 100zł.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-01-27 20:57:27
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "M" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Kolezanka szosty rok usiluje rozwiesc sie z mezem. Rozprawy odbywaja sie
    > srednio raz na 6-9 mies i nic nie wnosza

    widocznie duzy wplyw spraw , Wasza sprawa nie jest jedyna

    (kolejny swiadek sie nie zgalsza,
    > maz wnosi o zmiane skladu sedzioweskiego, etc.).

    jesli ma ku temu podstawy to ma prawo nikt mu tego nie zabroni a wniosek
    rozpoznac trzeba

    Dlatego postanowila zlozyc
    > w sadzie skarge na opieszale dzialanie wymiaru sprawiedliwosci.

    ktora wynika zapewne i powodu wplywu spraw w danym okregu jak rowniez pism
    skladanych przez strony

    Od 2004 roku
    > jest to mozliwe.

    mamy dopiero poczatek 2005 wiec jakos nie widze przewleklosci majac na
    uwadze sprawe rozwodowa
    Twoja skarga moze okazac sie bezpodstawna

    Sandra

  • 6. Data: 2005-01-28 08:30:45
    Od: "M" <m...@m...pl>

    Bardzo dziekuje w imieniu zainteresowanej za konktrety,
    Mag

  • 7. Data: 2005-01-31 18:24:32
    Od: poreba <d...@p...com>

    "sandra" <n...@n...e-wro.pl> popełnił 27 sty 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:ctbkit$itu$1@helios.nd.e-wro.pl:

    > widocznie duzy wplyw spraw , Wasza sprawa nie jest jedyna
    Przypomniał mi się taki dopisek do BaardzoKategorycznychWywieszek
    autorstwa Literata, którego nazwiska nie pomnę /Mrożek?/
    ŻĄDASZ CZYSTOŚCI - ZACHOWAJ JĄ SAM
    - żądam czystości - zatrudnijcie sprzątaczkę!!!

    Dużo spraw? Zatrudnijcie więcej ludzi do obsługi tych spraw!

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2005-01-31 19:33:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 18:24:32 +0000 (UTC), poreba <d...@p...com>
    napisał:

> [...]
    > ŻĄDASZ CZYSTOŚCI - ZACHOWAJ JĄ SAM
    > - żądam czystości - zatrudnijcie sprzątaczkę!!!
    >
    > Dużo spraw? Zatrudnijcie więcej ludzi do obsługi tych spraw!

    Sedziów się nie zatrudnia. sędziów się nominuje. RObi to Prezydent RP. A
    zeby nominować nowego sędziego potrzebne są pieniądze. Więc z pretensjami
    do ministra finansów.

    --
    Falkenstein
    skazania.