  • Data: 2005-08-25 19:47:41
    Temat: Re: Wzór podpisu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl> napisał w
    wiadomości news:dekid8$e16$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przeciez charakter pisma nie moze sie zmienic w ciagu 4 lat!

    Bardzo się mylisz. Ja akurat mam problem ze złożeniem dwóch jednakowych
    podpisów nawet jeden po drugim. Kolejne podpisy robią mi się coraz
    prostsze "asymptotycznie dążąc do linii prostej". Ostatnio w banku
    składałem "w jednej sesji" kilkanaście podpisów na różnych dokumentach. Z
    pierwszego podpisu mozna było wyczytać inicjał imienia i nazwisko, z
    ostatniego tylko inicjały a i to trochę na siłę. Teraz nawet nie pamiętam
    jaka wersja podpisu znalazła się na karcie wzorów podpisów. Wielokrotnie
    miewałem w bankach problemy z tego powodu. Zbawieniem jest dla mnie podpis
    elektroniczny, ale nie zawsze tak można.

    Alek