eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWznowienie postępowania administracyjnego wg starej czy nowej ustawy? › Re: Wznowienie postępowania administracyjnego wg starej czy nowej ustawy?
    From: Michał Wilk <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wznowienie postępowania administracyjnego wg starej czy nowej ustawy?
    Date: Sat, 11 Feb 2006 16:59:45 +0100

    Użytkownik "J.A." <l...@p...com> napisał w wiadomości
    news:1nb7b680rvy20$.1817ov1bluam5$.dlg@40tude.net...
    > Sprawa wygląda tak:
    > Organ Pierwszy wydał decyzję ostateczną, która została zaskarżona
    > do sądu administracyjnego.
    > Po pewnym czasie od zaskarżenia, weszła w życie nowa ustawa, dużo
    > korzystniejsza dla mnie jako skarżącego, odbierająca kompetencje
    > Organowi Pierwszemu i dająca kompetencje zakończenia postępowania
    > Organowi Drugiemu, który wcześniej podjął uchwałę dla mnie
    > korzystną, lecz na mocy uprzednich przepisów, nieprawomocną do
    > chwili zatwierdzenia jej przez Organ Pierwszy.
    > Organ Pierwszy jednak nie zatwierdził uchwały Organu Drugiego i
> [...]

    Napisz to jeszcze raz, ale zamiast bawic sie w ciuciubabke powiedz co to za
    organy, jaka ustawa, jakie postepowanie (na podst. kpa, podatkowe itd.) i
    jak po kolei sprawa sie dotyczyla (decyzja - skarga itd), czy orzeczenie
    jest prawomocne, ile czasu minelo (zeby sie zorientowac czy nie minely
    terminy), tylko skladnie i krok po kroku;-)

    Pozdrawiam,
    Michal