  • Data: 2017-11-24 06:52:29
    Temat: Re: Wywiad rodzinny.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokument sfałszować może tylko osoba go sporządzająca.

    Dalej nie widzę w tym sensu, żeby ktoś mial się podkładać karnie, za to
    żeby mops w zadupiu górnym coś tam oszczędził. Tym bardziej, że przecież
    to wyjdzie w czasie sprawy w sądzie o alimenty, dodatkowo jest spora
    szansa, że trafi faktu czy innej wyborczej w razie wtopy.

    > Rozmówca, choćby
    > kłamał nigdy nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za
    > sfałszowanie dokumentu sporządzonego,jako udokumentowanie rozmowy.

    Dzięki. Choć w sumie trochę mnie to zaskakuje - nawet jak się podpisze
    pod dokumentem?

    Shrek