  • Data: 2017-11-24 17:14:43
    Temat: Re: Wywiad rodzinny.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-17 o 06:49, Shrek pisze:

    > No bo to postępowanie administracyjne (tak naprawdę to nie wiem czy po
    > to podpada) ma na celu (oficjalnie) ustalenie czy masz kasę, żeby ci
    > zabrać czy nie. Dlatego się zastanawiam, czy mopsy mają prawo żądać
    > jakichkolwiek danych na temat sytuacji finansowej kogoś, kto od nich
    > żadnej kasy i pomocy nie chce.

    Będzie trochę czepialstwem z mojej strony i grą słów zwrócenie uwagi, ze
    to źle postawione pytanie. Kluczowym jest, czy mają prawo domagać się
    odpowiedzi. Ja bym na miejscu dzieci po prostu wyjaśnił czemu los
    rodzica mnie nie interesuje i powstrzymał się od odpowiedzi na pozostałe
    pytania. Z tego też powodu raczej bym odpowiedział na pismo, a nie
    prowadził jakieś rozmowy.

    > Ostatecznie MOPS po prostu decyduje czy wystąpić do sądu o alimenty w
    > imieniu ojca alkomata.

    Ułatwianie tego raczej nie leży w interesie ewentualnie pozywanych. I
    nie odnoszę do strony merytorycznej, czy są zobowiązani do tych alimentów.