    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wywiad rodzinny.
    Date: Fri, 24 Nov 2017 06:49:07 +0100

    > Toteż dlatego uważam, że sensownie powinno się takie rzeczy właśnie
    > pismem załatwić. Poza tym nie z bardzo pojmuję, czemu tego typu
    > informacje miły by mieć znaczenie w jakimś tam postępowaniu
    > administracyjnym. A co choćby z tajemnic skarbową?

    No bo to postępowanie administracyjne (tak naprawdę to nie wiem czy po
    to podpada) ma na celu (oficjalnie) ustalenie czy masz kasę, żeby ci
    zabrać czy nie. Dlatego się zastanawiam, czy mopsy mają prawo żądać
    jakichkolwiek danych na temat sytuacji finansowej kogoś, kto od nich
    żadnej kasy i pomocy nie chce.

    > Ostatecznie zdanie Dyrektora MOPS w zasadzie m niewielkie znaczenie, bo
    > w razie czego sąd będzie musiał tu zająć stanowisko, a nie Dyrektor
    > MOPS,który chyba nawet nie jest stroną tego postępowania.

    Ostatecznie MOPS po prostu decyduje czy wystąpić do sądu o alimenty w
    imieniu ojca alkomata.

    Super - dzięki za konkretną odpowiedź.

    Shrek