  • Data: 2017-11-21 21:52:12
    Temat: Re: Wywiad rodzinny.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-11-17 o 20:20, Shrek pisze:

    > Pytanie pierwsze - czy uczestnicy związków małżeńskich potomstwa
    > alkomata są w jakikolwiek sposób w sprawę zamieszani? Jesli tak/nie - to
    > czy potomstwo ma prawo powiedzieć, że jak ich interesują sprawy
    > wspólmałżonka to niech rozmawiają ze wspólmałżonkiem i odmówić odpowiedzi?

    Generalnie w ogóle nie mają obowiązku nic mówić. No przecież palców im
    nie połamią. Natomiast, jeśli już postanowią co powiedzieć, to radził
    bym prawdę i tyle.

    > Czy jeśli padną pytania na które nie mamy z różnych względów ochoty
    > odpowiadać (akurat nawet nie ze względów finansowych, a po prostu
    > uważamy że są to nasze prywatne sprawy) to po prostu odmawiamy odpowiedzi?

    Oczywiście, z tym, że taki komunikat pewnie się znajdzie w dokumentacji.

    > Czy mamy obowiązek mówić prawdę - w końcu całkiem oficjalnie celem tej
    > imprezy jest wykorzystanie każdego naszego słowa przeciw nam.

    Toteż może rozsądniej będzie właśnie wyjaśnić przyczyny niechęci do
    współfinansowania starości osoby, która nie uznała za stosowne wcześniej
    interesować się dziećmi- zakładając domyślnie, że o to chodzi.

    > Czy jeśli mamy obowiązek mówić prawdę to jaka jest sankcja za mijanie
    > się z prawdą - to ostatnie pytanie to tak z ciekawości, bo stoję na
    > stanowisku, że trzeba po prostu powiedzieć, że nie udzielimy odpowiedzi
    > i niech się bujają.

    Nie znam dokładnie tej procedury, ale generalne jeśli macie ponieść
    odpowiedzialność karną, to musicie być o tym uprzedzeni. Ja,to bym
    poprosił podnośną urzędniczkę o wysłanie pytań emailem choćby i udzielił
    na piśmie odpowiedzi. Potem, jeśli będą wątpliwości możecie to w
    rozmowie uszczegółowić.