  • Data: 2023-12-06 15:53:26
    Temat: Re: Wystrzał na komisariacie w Radomiu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > W materiale wzmiankowano, ze pocisk przez okno wyleciał. To trochę kłuci
    > się z koncepcją kulochwytu.

    Pani pytała o donicę z piaskiem to wyjaśniałem.

    > Strzał w kulochwyt też nie powinien się zdarzyć, ale tragedii bym z tego nie robił.

    Ależ ja to doskonale wiem, tylko sam wiesz jaka jaja się dzieją gdy
    zaginie choć jeden nabój. A już niekontrolowany wystrzał? Toż to
    tragedia narodowa.
    No ale skoro mamy w kraju przepisy, że za posiadanie nawet zardzewiałego
    naboju z wojny secesyjnej można zostać okrzykniętym terrorystą, to czego
    się spodziewać.

    > W jaką podłogę?

    Proszę Cię, nie widziałeś nigdy jak koledzy wyciągają broń z szafy i
    przeładowują?

    > Celuje się w kulochwyt. Z tym, że nie szedzie są te kulochwyty.

    Ja to doskonale wiem, a szafy z bronią prawie że wszędzie i trzeba jakoś
    tą broń przed włożeniem w kaburę sprawdzić, wiec celuje się podłogę a
    nie w okno.
    I proszę nie pisz tylko, że to niemożliwe, bo rozporządzenia, bo
    przepisy. Ja takie akcje na własne oczy widywałem.

    > Sądzisz, że mógł nie wiedzieć, że to pistolet?

    Nie wiem co tam miał w głowie, może myślał, że to głośnik lub
    zapalniczka jakaś?