  • 41. Data: 2006-04-08 02:12:46
    Temat: Re: Wystąpienie z katolicyzmu jednakproblematyczne? ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1144439325.4359.24.camel@neptune.sakowski.pl...
    Sky wrote:
    > danych
    >
    > Tak POWINNO być...ale widać nie jest skoro sąd odesłał taksówkarza z
    > kwitkiem...

    Bo apostazja i zaprzestanie przetwarzania danych osobowych to dwie różne
    kwestie.

    Jakoś przedziwnie jednak ze sobą związane...księgami parafialnymi ;P

  • 42. Data: 2006-04-08 14:20:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sky wrote:

    > Jakoś przedziwnie jednak ze sobą związane...księgami parafialnymi ;P

    Technicznie, nie prawnie. I naucz się cytować.

    -------------------+
    -------------------+

  • 43. Data: 2006-04-09 19:27:14
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Sky wrote:

    > Jakoś przedziwnie jednak ze sobą związane...księgami parafialnymi ;P

    Technicznie, nie prawnie.

    W iec jednak...
    Zresztą dziwne co mówisz... ;)
    Twierdzisz że księgi parafialne nie podlegają ustawie o ochronie danych
    osobowych? ;P No patrz! Jakie oczywiste niedopatrzenie! Tylko to poprawić!
    ;P

    I naucz się cytować.

    Jeśli coś robię nie tak -widać sam nie umiem się nauczyć...co wydaje się
    logiczne -w przeciwieństwie do twojego "wezwania".
    Więc może ty dasz kochaniutki radę wskazać co jest nie tak? ;)

  • 44. Data: 2006-04-09 19:36:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sky wrote:
    > Twierdzisz że księgi parafialne nie podlegają ustawie o ochronie danych
    > osobowych?

    Nigdzie czegoś takiego nie napisałem, czytaj uważniej. Pisałem, że z
    punktu widzenia prawnego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kogoś
    wykluczyć z Kościoła pozostawiając jego dane w księdze, ani żeby
    wykreślić kogoś z księgi i dalej uznawać go za katolika. Jeśli facet
    chciał, żeby zaprzestano przetwarzania jego danych w parafii, powinien
    tego żądać, a nie przyjęcia apostazji.

    > Jeśli coś robię nie tak -widać sam nie umiem się nauczyć...co wydaje się
    > logiczne -w przeciwieństwie do twojego "wezwania".
    > Więc może ty dasz kochaniutki radę wskazać co jest nie tak? ;)

    Spójrz proszę na swój list i powiedz jak odróżnić w nim cytowane moje
    wypowiedzi od twoich.

    -------------------+
    -------------------+

  • 45. Data: 2006-04-10 21:35:37
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Sky wrote:
> [...]

    wykreślić kogoś z księgi i dalej uznawać go za katolika. Jeśli facet
    chciał, żeby zaprzestano przetwarzania jego danych w parafii, powinien

    Problem w tym że sytuacja którą -i owszem poprawnie "szkicujesz"- jest
    absurdalna i nielogiczna. Nie dostrzegasz tego? A poza tym główny zarzut
    jaki podnosi ów "taksiarz" -a ja również go postrzegam jako słuszny -że
    kwestia wystąpienia z jakiejkolwiek organizacji religijnej powinna być
    regulowana przez prawo państwowe /chocby owe sprawy ochrony danych
    osobowych -szczególnie kiedy chęć wystapienia dotyczy wcielonych w jakąś
    organizację osób niepełnoletnich w momencie wcielenia/ a nie przez
    wewnętrzne prawo danej organizacji religijnej -która sama z
    siebie -działając na terenie jurysdykcji państwa -z tegoż powodu mu podlega.
    Odsyłanie obywatela [który kwestię rozstrzygnięcia odmowy uznania
    wystąpienia z kościoła powierzył państwu którego jest obywatelem/ ponownie
    do owej organizacji religijnej, [której przedstawiciele mu odmówili prawa do
    uznania jego aktu woli wystąpienia z owej organizacji] -jest czystym
    absurdem. ;)

> [...]
    > Więc może ty dasz kochaniutki radę wskazać co jest nie tak? ;)

    Spójrz proszę na swój list i powiedz jak odróżnić w nim cytowane moje

    A to już mój drogi nie moja wina -masz źle ustawione kodowanie poczty albo
    korzystasz z jakiegoś nienormatywnego czytnika usenetu..
    Pierwszą, drugą, trzecią odpowiedź do ciebie poprawiałem-edytowałem ręcznie
    wstawiając znaczniki ">" co linijkę -teraz mi się już nie chce -tym bardziej
    że jak widać- zupełnie nie wiadomo dlaczego obarczasz mnie za twoją własną
    niewiedzę. ;)

  • 46. Data: 2006-04-10 21:48:38
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sky wrote:
    > kwestia wystąpienia z jakiejkolwiek organizacji religijnej powinna być
    > regulowana przez prawo państwowe

    Po co?

    > /chocby owe sprawy ochrony danych osobowych

    Te są regulowane.

    > A to już mój drogi nie moja wina -masz źle ustawione kodowanie poczty albo
    > korzystasz z jakiegoś nienormatywnego czytnika usenetu.

    Obraziłeś mój czytnik. Zarzuć mi numerem rozdziału z RFC 977, RFC 2045,
    RFC 2822, FAQ pl.soc.prawo albo innego adekwatnego dokumentu, który mój
    post narusza, albo odszczekaj.

    Jak na razie wychodzi na to, że to Twój czytnik (z ciekawości
    sprawdziłem jaki to, zaskoczenia nie było) sobie nie radzi.

    -------------------+
    -------------------+

  • 47. Data: 2006-04-11 00:34:28
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Sky wrote:
    > kwestia wystąpienia z jakiejkolwiek organizacji religijnej powinna być
    > regulowana przez prawo państwowe

    Po co?

    -Żeby owa instytucja religijna nie mogła rościć sobie prawa do orzekania
    kogo "wypuści" z obywateli danego państwa a kogo nie. na razie wypuszcza
    tylko tych którzy spełnią "wymogi" jakie stawia... ;P

    > /chocby owe sprawy ochrony danych osobowych

    Te są regulowane.

    -Ale jak widać nie w temacie dotyczącym danych gromadzonych przez taką
    instytucję jak KRK, która ma w d. państwowe przepisy o danych bo ma w
    zagwarantowane w konkordacie że państwo do tego im się nie doczepi.

> [...]

    Obraziłeś mój czytnik. Zarzuć mi numerem rozdziału z RFC 977, RFC 2045,
    RFC 2822, FAQ pl.soc.prawo albo innego adekwatnego dokumentu, który mój

    -he he...to masz bardzo obrażalski ten czytnik ;P
    Do mojego kodowania się jak widzę nie przyczepiasz a z nikim innym takich
    problemów nie mam /no dobra -jeszcze z jednym ale przy mojej ilości
    korespondencji wynika że obaj widać jesteście z jednej lewej pary kaloszy/.
    Więc sobie sam szczekaj -dalej...jak ci to sprawia przyjemność...lub nie
    masz innych argumntów! ;P

    Jak na razie wychodzi na to, że to Twój czytnik (z ciekawości
    sprawdziłem jaki to, zaskoczenia nie było) sobie nie radzi.

    -No więc to wielce ciekawe że tylko z tobą mam takie problemy...albo raczej
    ty ze mną bo ja potrafię odróżnić moje wypowiedzi od twoich i dla mnie to
    problemu nie stanowi -to ty zacząłeś się czepiać kiedy przestałem edytować
    moje odpowiedzi ręcznie żeby jakoś po twoim ich przekodowaniu wyglądały...
    ;P

  • 48. Data: 2008-08-02 20:21:40
    Temat: Wyst?pienie z katolicyzmu jednak problematyczne? ;)
    Od: "TorPan _" <l...@a...pl>

    Po czym ów Kaczmarek własnaym staraniem i na swój koszt udowodnił, że...
    ksi?dz miał rację.

    A nie do?ć, że czubek to jeszcze cham niewychowany.

  • 49. Data: 2008-10-19 19:42:04
    Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl>

    Wielu chrześcijańskich świętych 'przejęło' funkcję dawnych bóstw przyrody z
    całym dobrodziejstwem inwentarza.

  • 50. Data: 2008-10-30 07:50:58
    Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl>

    Jednak są w organizmie człowieka takie komórki, które znikają bez śladu, bez
    odczynu zapalnego.
    Takie komórki są przygotowane na śmierć i są na nią zaprogramowane.
    Ich istnienie jest celowe.
    Gdy zrealizują cel swego istnienia, umierają, giną bez śladu.
    Na przykład w przewodzie pokarmowym co kilka dni złuszczają się i giną w
    tłumie pewne liczby komórek.