  • Data: 2005-11-18 13:56:40
    Temat: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Szweicer napisał:

    (...)> Dnia 2005-11-17 09:17 krycha napisał(a):

    > Nie są wszyscy, tylko ci, którzy wyrazili na to zgodę (pewnie w
    > zdecydowanej większości katolicy), wiele jest osób, które nie przyjmują
    > księdza na kolędzie, to skąd ksiądz ma niby wiedzieć, ile osób tam
    > mieszka, czy jest ochrzczony itd.?

    Niedoceniasz księzy katolickich.
    Ewidencjują wszystkich. Piszą obok nazwiska to co uda im się uzyskać, z
    własnego doświadczenia np. nie przyjął kolędy.
    A resztę wiedzą to co sąsiedzi powiedzą, lub inne życzliwie osoby.
    Miałam okazję kiedyś poznać wścipskość księży.

    > Niech cysiek po prostu powie księdzu "dziękuję, ale nie mam ochoty, żeby
    > ksiądz do mnie przychodził" i już pewnie nigdy nie przyjdzie.

    Nie przyjdzie, ale zapisze w swojej kartotece.

    pozdrawiam Krycha