    Date: Thu, 17 Nov 2005 19:04:23 +0100
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego

    Dnia 2005-11-17 09:17 krycha napisał(a):
    > Użytkownik WT napisał:
    > (...)

    > A jakim prawem proboszcz prowadzi ewidencję wszystkich mieszkańców
    > parafii, skoro nie wszyscy należą do tego kościoła?
    > Te kartoteki są dokładniejsze niż archiwa służb SB.

    Nie są wszyscy, tylko ci, którzy wyrazili na to zgodę (pewnie w
    zdecydowanej większości katolicy), wiele jest osób, które nie przyjmują
    księdza na kolędzie, to skąd ksiądz ma niby wiedzieć, ile osób tam
    mieszka, czy jest ochrzczony itd.?
    Niech cysiek po prostu powie księdzu "dziękuję, ale nie mam ochoty, żeby
    ksiądz do mnie przychodził" i już pewnie nigdy nie przyjdzie.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/