  • Data: 2011-11-26 12:29:04
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2011 22:15, Bydlę pisze:

    > W normalny. Gośc pyta gospodarza czy i co może.
    > Proste i działa, choć wielu się oburzy...

    Ja się oburzę z prostej przyczyny - prowadzi to do paranoi i
    konieczności pytania się o każdy wdech i każdy krok, każde spuszczenie
    wody i każde użycie chociażby kalkulatora z baterią słoneczną (w końcu
    też "kradniesz" energię świetlną, być może ze sztucznego oświetlenia).

    Ja bym się powołał na klasyczną zasadę "co nie jest zabronione - jest
    dozwolone". Czyli skoro np. krzesło czy gniazdko nie są zablokowane lub
    przynajmniej bardzo wyraźnie oznaczone jako nieprzeznaczone do użycia -
    można z nich korzystać.