    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych [boukun
    w RP]
    Date: Thu, 12 Mar 2009 19:04:12 +0100

    "lukeg" <n...@n...com> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:kwpasflz78@frank.huge.strangled.net...

    > OK, niech będzie po Twojemu. Mógłbym wchodzić w dyskusję, na czym
    > polega owa istota wolności słowa, ale - szczerze mówiąc - po prostu mi
    > się nie chce :)

    Nie martw się, zajmą się tym w przypadku boukuna sądy "nie pierwszej"
    instancji ze *sporą* szansą na Sztrasburg :-)
    ["boukun co z BRD wygrał" już drogę do Sztrasburga sobie przetarł ;-)]

    Po prostu boukun dostał wyrok klasy "opamiętaj się człowieku" i zacznij
    uważać *jak* mówisz (krótka kara więzienia w zawieszeniu) po który
    większość/sporo ludzi sobie odpuszcza użeranie się z sądami.

    Tylko że dla boukuna "pieniacza" takie użeranie się z sądami/systemem
    prawnym *latami* to już chyba życiowe hobby :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Kto wpada do wody, nie boi się deszczu.