  • Data: 2009-03-13 08:03:19
    Temat: Re: Oprogramowanie jest nielegalne jeśłi "agencja" tak uzna.
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 08:02:04 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > No kiedyś tam Urzędy Skarbowe potraktowały darmowego Linuxa jako
    > "darowiznę" o wartości ustalonej (zgrubnie) "na podstawie windows" ;-)

    Raczej fake.
    Ale faktem jest, że mój znajomy (admin) miał kiedyś problem, ponieważ
    przy okazji innego postępowania policja sprawdziła jego komputer i nie
    znaleźli nalepki od Debiana. Ładnych parę dni (może dłużej) miał zajęty
    komputer.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl