  • 21. Data: 2009-02-05 23:07:13
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - chyba dziwny :)
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak przy okazji: czy roczne opłaty z tytułu uzytkowania wieczystego gruntu podlegają
    przedawnieniu i czy mozna je rozumieć jako nalezności okresowe?
    JaC

    -----

    > Ale mnie cały czas zastanawia jak sąd puścił to w nakazowym skoro brak tej
    podstawowej informacji jaką jest data wymagalności.

  • 22. Data: 2009-02-05 23:10:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Oj, można ;-))
    JaC

    -----

    > Nie rozumiem,- to pozew mozna napisac i uzyskac wyrok w post. nakazowym bez
    przytoczenia dowodów uzasadniajacych ten pozew i wysokośc roszczenia, wyłącznie na
    podstawie jakiegos tam, wewnętrznego, nieweryfikowalnego wyliczenia powoda?

  • 23. Data: 2009-02-06 00:36:06
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > A zakładając, że pozwanego nigdy nic z TP nie łączyło (bo np. ktoś
    > sfałszował umowę), a tutaj firma ma zrobiony przez siebie "dokument
    > urzędowy" jak pozwany ma wykazać, że nie jest wielbłądem?

    Ponadto jak stwierdzic, przy tak ogólnie podanym uzasadnieniu żądań jak w
    przykładzie autora watku, czy te zobowiązania (zakładając, np podst. owego
    "urzędowego dokumentu" że w ogóle istnieją;-) czasem nie uległy
    przedawnieniu??

    p47

  • 24. Data: 2009-02-06 05:31:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p47 pisze:

> [...]
    > w przykładzie autora watku, czy te zobowiązania (zakładając, np podst.
    > owego "urzędowego dokumentu" że w ogóle istnieją;-) czasem nie uległy

    Nawet jak uległy przedawnieniu to nadal istnieją.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 25. Data: 2009-02-06 20:55:41
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Nawet jak uległy przedawnieniu to nadal istnieją.

    A czy ktos (a w szczególności ja) to kwestionuje??
    No i jaki twoja uwaga ma zwiazek z moim powyzszym pytaniem, a i, szerzej, z
    problemem tu dyskutowanym???
    Ale rozumiem, brawo, pokazałes, ze cos tam kiedys nt przedawnień
    słyszałes;-))

    p47