  • 11. Data: 2003-06-12 16:07:51
    Temat: Re: Wyrejestrowanie odbiornika TV
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "klawy" <k...@3...net> napisał w wiadomości
    news:bq6hev8shagodjd586tedqu14no0spspio@4ax.com...
    > On Thu, 12 Jun 2003 11:59:38 +0200, "Ewcia" <m...@m...pl> wrote:
    >

    > Tak, ale jest inna możliwość sprawdzenia. Jeżeli masz kablówkę lub np.
    > wizjetv to właśnie od niej mogą sie dowiedzieć, ale to podpada pod
    > ochronę danych osobowych (chyba). A nawet jeśli powiedzą że masz
    > kablowke wiec musisz miec tv to można im odpowiedziec ze masz w
    > komputerze tuner tv i na nim oglądasz sobie programy i zgodnie z
    > polskim prawem nie musisz płacic bo nie masz telew...

    a nie pomyślałeś, że któś może mieć kablówke nie mająć tv;))

  • 12. Data: 2003-06-12 17:41:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    klawy <k...@3...net> popełnił 12 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór

> [...]
    > komputerze tuner tv i na nim oglądasz sobie programy i zgodnie z
    > polskim prawem nie musisz płacic bo nie masz telew...

    A czy abonamentu rtv nie opłaca się od ODBIORNIKA TV?
    IMHO tuner tv na karcie rozszerzeń _też_ jest odbiornikiem.
    Jeżeli używasz OTV _tylko_i_wyłącznie_ do oglądania materiałów z
    magnetowidu RÓWNIEŻ musisz ten pseudopodatek płacić. Taka złodziejska
    natura abonamentu. Zacytuje ktoś frg z odpowiedniż przepisów (KRRiT ?)

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-06-12 17:42:18
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "klawy" <k...@3...net> napisał w wiadomości

    > Tak, ale jest inna możliwość sprawdzenia. Jeżeli masz kablówkę
    > lub np. wizjetv to właśnie od niej mogą sie dowiedzieć,

    A ja sobie mogę mieć kablówkę, a nie mieć TV. Wolno mi.

  • 14. Data: 2003-06-12 17:53:12
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | A nawet jeśli powiedzą że masz
    | kablowke wiec musisz miec tv to można im odpowiedziec ze masz w
    | komputerze tuner tv i na nim oglądasz sobie programy i zgodnie z
    | polskim prawem nie musisz płacic bo nie masz telew...

    Pudło!

    Ustawa o radiofonii i telewizji:

    "odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie techniczne
    dostosowane do odbioru programu"

    Andrzej K.

  • 15. Data: 2003-06-13 13:55:06
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > to też trzeba iść na pocztę i zgłosić najpierw fakt zgubienia/zniszczenia
    > książeczki. Też wszystko załatwisz na miejscu.

    Dziękuję Ewcia za porady, jesteś nieoceniona! :-)

    Pzdr

    A.

  • 16. Data: 2003-06-13 19:57:48
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Dziękuję Ewcia za porady, jesteś nieoceniona! :-)

    na zdrowie:-)))
    ewcia