  • 11. Data: 2004-07-28 12:25:53
    Temat: Re: Wyprowadziła się i żąda połowy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Boguslaw Szostak napisał(a):

    > wybudowanie domu w trakcie malzenstwa niejest wystarczajaca przeslanka
    > do tego, by byl majatkiem wspolnym..
    > Dom jest tego, czyja jest ZIEMIA..
    >
    > jesli ziema jest wylaczna wlasnoscia malzonki ... to masz problem...
    >
    > Boguslaw

    W takiej sytuacji pozostaje jeszcze rozliczenie nakładów z majątku wspólnego na
    majątek odrębny małżonka.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-07-28 12:32:17
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Johnson pisze:

    > Mają statystycznego pecha. Ja kiedyś czytałem statystyki sądowe w tym
    > zakresie. Tylko około 5% powództw o rozwód kończy się oddaleniem
    > powództwa.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Bez statystyk wiadomo, ze gdy druga strona kocha i wierzy, ze tej pierweszej
    przejdzie, to lekko niejest...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-07-28 12:33:23
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Johnson pisze:

    > W takiej sytuacji pozostaje jeszcze rozliczenie nakładów z majątku
    > wspólnego na majątek odrębny małżonka.

    Dlatego dopokipytacz nieuscisli pytania, nei dowie sie wiele konkretnego.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2004-07-28 13:01:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Dlatego dopokipytacz nieuscisli pytania, nei dowie sie wiele konkretnego.

    Sam jesteś to co powiedziałeś! ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl