  • 1. Data: 2004-07-27 21:54:56
    Temat: przelew
    Od: "<J>" <w...@o...pl.towywal>

    Witam. Słyszałem coś, że przy wypełnianiu przelewów maszynowo, trzeba kwotę
    operacji poprzedzić jakimiś gwiazdkami. Może ktoś coś więcej mi na ten temat
    napisać? tu: http://www.wi-fi.one.pl/rachunek.jpg jest to co wiem.

    Jarek

  • 2. Data: 2004-07-27 22:51:11
    Temat: Re: przelew
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > operacji poprzedzić jakimiś gwiazdkami. Może ktoś coś więcej mi na ten temat

    kwote slownie wpisujesz w taki sposob, ze piszesz jedynie 3 pierwsze litery
    kazdej cyfry i oddzielasz kazda "cyfre" gwiazdka, np: 150,50 zapiszesz jako
    jed*pie*zer* 50/100

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-07-28 07:50:26
    Od: "<J>" <w...@o...pl.towywal>

> [...]
    litery
    > kazdej cyfry i oddzielasz kazda "cyfre" gwiazdka, np: 150,50 zapiszesz

    kwitki wysyłam z fakturami vat i nie wypełniam pola "słownie / nr
    rach...." - w tym wypadku nic nie uległo zmianie (całe szczęście)

    Pozdrawiam.
    Jarek