  • 1. Data: 2004-11-24 12:02:20
    Temat: Wypowiedzenie umowy providerowi
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Jest taka sytuacja:
    W umowie z providerem internetowym jest zapis, że mogę rozwiąać umowę z 40
    dniowym wypowiedzeniem. Jest też zapis, że provider będzie bezzwłocznie
    przystepował do usuwania awarii.
    Od wczoraj nie mam internetu a provider powiedział w rozmowie telefonicznej,
    że przyjadą dopiero jutro, bo specjalnie dla mnie nie opłaca im się
    przyjeżdżać!!!
    W związku z tym mam pytanie, czy mogę z nimi natychmiastowo rozwiązać umowę,
    ponieważ się z niej nie wywiązują?

    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-11-24 12:16:26
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy providerowi
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Schwester wrote:

    > W związku z tym mam pytanie, czy mogę z nimi natychmiastowo rozwiązać
    > umowę, ponieważ się z niej nie wywiązują?

    bezzwlocznie znaczy bez zbednej zwloki. Jak nie ma w umowie ze maja
    sie stawic w ciagu 5 minut od zgloszenia to wiele niezwojujesz.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-24 12:26:16
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:co1u9u$659$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > bezzwlocznie znaczy bez zbednej zwloki. Jak nie ma w umowie ze maja
    > sie stawic w ciagu 5 minut od zgloszenia to wiele niezwojujesz.

    Serwisanci byli wczoraj i coś popsuli. Przez telefon dowiedziałem się, że
    nie będą jeździć codziennie (z tonu rozmowy wynikało, że im się nie chce),
    więc muszę czekać. Czy taka zwłoka jest niezbędna??
    Na dodatek rozmówca nie chciał mi podać nazwiska i telefonu do przełożonego
    lub właściciela firmy

    pozdrawiam
    Schwester

  • 4. Data: 2004-11-24 12:28:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Schwester pisze:

> [...]
    > więc muszę czekać. Czy taka zwłoka jest niezbędna??
    > Na dodatek rozmówca nie chciał mi podać nazwiska i telefonu do

    Nie maszprzypadkiem jakiejs umowy ?
    Jesli masz, to czemu pytasz o wlasciciela ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-11-24 12:48:08
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie maszprzypadkiem jakiejs umowy ?
    > Jesli masz, to czemu pytasz o wlasciciela ?

    Żeby złożyć zażalenie na pracownika za sposób, w jaki prowadził ze mną
    rozmowę i jak się do mnie odnosił (ale to temat na inny wątek i na inną
    grupę).

  • 6. Data: 2004-11-24 12:55:34
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Schwester pisze:

> [...]
    >>
    > Żeby złożyć zażalenie na pracownika za sposób, w jaki prowadził ze mną
    > rozmowę i jak się do mnie odnosił (ale to temat na inny wątek i na inną

    Odpowiadasz dlazego chiales ZNAC nazwisko wlasciciela.

    Pytanie bylo po co PYTASZ, skoro masz to w papierach...
    tam w umowie jest
    "zawarta pomiedzy... reprezentowana przez...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-11-24 13:01:54
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    > Odpowiadasz dlazego chiales ZNAC nazwisko wlasciciela.
    >
    > Pytanie bylo po co PYTASZ, skoro masz to w papierach...
    > tam w umowie jest
    > "zawarta pomiedzy... reprezentowana przez...

    Pytałem daltego, że dzwoniąc do providera nie miałem przed sobą umowy (numer
    tel. mam w komórce, bo niestety awarie zgłaszam dość często) a chciałem
    rozmawiaś z kimś "wyżej postawionym". Pisałem że chciałem nazwisko i nr
    telefonu PRZEŁOŻONEGO lub właściciela (jeśli przełożonego nie ma w tej
    firmie)

    pozdrawiam
    Schwester