  • 11. Data: 2009-05-10 11:28:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 10 Maj, 13:08, "Bartek" <bartoszjan@_NOSPAM_poczta.onet.pl> wrote:

    > A napisałem jak napisałem, bo zmyliło mnie we wzorze zdanie "Z dniem
    > .............................. r. (data rozwiązania umowy) składam
    > wypowiedzenie umowy o pracę", które zdaje się że jest błędne.

    Tak, wzór jest faktycznie durny, ale jakbyś zostawił jak we wzorze (z
    nawiasami) to byłby punkt zaczepienia i mógłbyś argumentować, że
    właśnie chodziło ci o rozwiązanie umowy w tym dniu.

  • 12. Data: 2009-05-10 12:52:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gu69a7$q44$1@news.onet.pl Bartek
    <bartoszjan@_NOSPAM_poczta.onet.pl> pisze:

    > Bardzo proszę o radę. Czy pracodawca ma rację?
    Tak.
    Zadecydowałeś, że bieg wypowiedzenia rozpocznie się 01.06.2009 i zakończy z
    dniem 30.06.2009.
    Można próbować drogi negocjacyjnej. Z obecnym pracodawcą - o rozwiązaniu
    umowy za porozumieniem stron w dogodnym terminie. Z przyszłym - o terminie
    rozpoczęcia pracy, może uda się podpisać jakąś umowę wstępną.
    Oprócz tego może obecny pracodawca ma na sumieniu coś, co pozwoliłoby na
    rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia (np. nieterminowa wypłata
    wynagrodzenia, najlepiej więcej niż jeden raz), inne łamanie praw
    pracowniczych.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-05-10 13:27:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 13:08:17 +0200, Bartek napisał(a):

> [...]
    > .............................. r. (data rozwiązania umowy) składam
    > wypowiedzenie umowy o pracę", które zdaje się że jest błędne. Na

    Źle rozumujesz. Szukanie nic nie da -- przekombinowałeś. Niestety 90%
    osób uważa, że w najprostszych sprawach ważne są jakieś formułki.
    Jakbyś po ludzku napisał "niniejszym wypowiadam umowę o pracę zawartą w
    dniu xxx" -- co oczywiście wydaje się strasznie nieprofesjonalne -- to
    miałbyś problem z głowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 14. Data: 2009-05-11 14:25:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    30 kwietnia trzeba było napisać:

    "Z dniem dzisiejszym rozwiązuję umowę z dnia ..... z zachowaniem
    1-miesięcznego okresu wypowiedzenia"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php