    From: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie - sprawa wynagrodzenia
    Date: Wed, 14 May 2003 17:58:50 +0200

    > Poza tym, do kiedy powinienem byl otrzymac te pieniazki ? Czy mogo roscic
    > sobie prawa do odsetek za zwłokę ? (wiadomo, malo kasy ale zawsze troche
    > zachodu).

    Powinienes zdawac sobie sprawe, ze to jest bron obosieczna i ze mozesz
    na tym stracic niz zyskac. Bo US na pewno obedrze was obu do suchej
    nitki. Nie wiem tylko kogo bardziej, czy ciebie czy pracodawce. Mozesz
    sprobowac metody "po mnie chocby potop" ;-) i zagrozic pracodawcy, ze go
    podkablujesz bez wzgledu na to jaka bedzie kara dla ciebie ;)