  • Data: 2003-05-14 16:34:16
    Temat: Re: Wypowiedzenie - sprawa wynagrodzenia
    Od: "Gregor" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinienes zdawac sobie sprawe, ze to jest bron obosieczna i ze mozesz
    > na tym stracic niz zyskac. Bo US na pewno obedrze was obu do suchej
    > nitki. Nie wiem tylko kogo bardziej, czy ciebie czy pracodawce. Mozesz
    > sprobowac metody "po mnie chocby potop" ;-) i zagrozic pracodawcy, ze go
    > podkablujesz bez wzgledu na to jaka bedzie kara dla ciebie ;)

    [ciach]

    Ale przeciez moge przyjac zalozenie, ze kwoty wyplacane na konto powyzej
    mojego wynagrodzenia z umowy byly premiami motywacyjnymi lub czymkolwiek
    innym. A w kwestii rozliczenia moge przyjac ze oczekiwalem jakiejs formy
    prawnej dla uprawomocnienia tych kwot (umowa o dzielo czy tzw. autorskie jak
    to jest w innych firmach).

    Nie mam tez chyba obowiazku weryfikacji otrzymanego z zakladu pracy PIT'a
    (na ktorym notabene widnieje rozliczenia na podstawie kwoty na umowie), czyz
    nie ? W kwestii US jestem sklonny zaplacic ew. nalezny podatek (aktualnie
    mam zwrot 78 zl)