  • Data: 2007-07-02 11:10:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie a urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f67e7a$e94$1@inews.gazeta.pl Me again <d...@f...pl>
    pisze:

    > Przeczytałem mój post jeszcze raz i nie widzę w nim nic czego średnio
    > inteligentny człowiek nie mógłby zrozumieć (niektórym się przecież
    > udało).
    Przypieprzyłem się do tego, że już na początku piszesz o "umowie" bez
    wskazania o jaką umowę chodzi. Podajesz wprawdzie cechy wskazujące na umowę
    o pracę (miesięczny okres wypowiedzenia, urlop), ale nie stwierdzasz tego
    precyzyjnie.
    Tym bardziej, że za chwilę wplatasz ni z gruchy ni z pietruchy info o umowie
    o dzieło, czyli umowę rezultatu.
    Pytający winien jasno sformułować pytanie a nie oczekiwać, że ktoś sie
    będzie domyślał, "co poeta miał na myśli".

    > Faktem jest, że mogłem go sformułować poprawniej, jednak trudno
    > jest to zrobić po nieprzyjemnej rozmowie z szefem ;)
    Posiadanie szefa to znów cecha umowy o pracę; mając umowę cywilno-prawną nie
    ma się szefa (poza sobą).

    --
    Jotte