    From: "Me again" <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie a urlop
    Date: Sun, 1 Jul 2007 07:28:35 +0200

    news:f66bfk$rpc$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości
    news:f64vvm$cd5$1@inews.gazeta.pl Me again <d...@f...pl>
    > Nie. Wielkimi literami przepisz całość postu. I to przynajmniej 15 razy.
    > Wtedy może sam zrozumiesz.
    > No to narazisko.

    Przeczytałem mój post jeszcze raz i nie widzę w nim nic czego średnio
    inteligentny człowiek nie mógłby zrozumieć (niektórym się przecież udało).
    Faktem jest, że mogłem go sformułować poprawniej, jednak trudno jest to
    zrobić po nieprzyjemnej rozmowie z szefem ;) Jeśli masz z jakimś fragmentem
    problem to wskaż mi go a ja Ci wytłumaczę. Tak czy inaczej odpowiedź już
    otrzymałem, za którą bardzo dziękuję.