  • Data: 2015-12-18 19:45:41
    Temat: Re: Wypowiedzenie OC.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-18 o 16:36, witek pisze:

    > chyba właśnie z jednym wyjątkiem. nadania u "narodowego" operatora
    > pocztowego.

    Nie znam wyjątku, aby w tym przypadku stosować datę stempla, ale może
    nie wiem wszystkiego, a ty na pewno podasz podstawę prawną do
    zastosowania w tym przypadku.

    Bo "data stempla" to pewien ściśle określony w przepisach wyjątek, i
    składanie oświadczeń (do innych urzędów typu sąd, prokuratura) nim nie jest.

    --
    Liwiusz