    From: d...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypłata odszkodowania z OC sprawcy
    Date: Sat, 23 Aug 2008 01:44:51 -0700 (PDT)

    On 22 Sie, 23:58, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > 2. Jeśliby to było upoważnienie WYŁĄCZNIE do odbioru odszkodowania
    > a nie byłoby upoważnienia warsztatu/zlecenia im remontu, to
    > byłoby dziwne[1] :O, ale IMVHO przysługiwałoby roszczenie do
    > warsztatu aby oddał "bezpodstawne wzbogacenie".

    > [1] Sugeruję że podpisany papier mógł być czymś WIĘCEJ niż
    > TYLKO upoważnieniem do odebrania udszkodowania.

    Nie, właśnie to było TYLKO upoważnienie do odbioru odszkodowania
    złożone w Centrum Likwidacji Szkód PZU. Dokładnie pismo o treści"
    Upoważniam .... do odbioru odszkodowania i nr szkody". Nie było
    żadnego zlecenia naprawy. Zresztą zlecenie naprawy składa się chyba
    bezpośrednio w warsztacie, a nie w CLS, a ja w tym warsztacie nawet
    nie byłam. Zastanawiam się, czy zgodne z prawem jest wysłanie moich
    pieniędzy bez przedstawienia przez warsztat żadnej faktury za naprawę.
    No i teraz zastanawiam się , czy to jest mój problem, żeby ten
    warsztat oddał te pieniądze za naprawę, której nie wykonywał. Czy PZU
    może mi wstrzymywać odszkodowanie, tłumacząc się, że czeka na zwrot?

    pozdrawiam
    Ewka