  • 11. Data: 2006-10-11 19:22:20
    Temat: Re: Wyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Rozumiem, że jak przetrzesz felgę o krawężnik to lecisz do serwisu i ją
    wymieniasz bo jest uszkodzona i powoduje zagrożenie, nawet jeżeli została
    wyważona dynamicznie ?

    Pozdro SP

  • 12. Data: 2006-10-11 21:11:05
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    W moim przypadku - skrzywienie 2 felg stalowych ( jedna lekko) opinia
    rzeczoznawcy byla WYMIANA OBU - tego sie nie naprawia.
    Zastanow sie, moze warto skorzystac z rzeczoznawcy PZMOT i przedstawic im
    opinie ? Niestety za to trzeba bedzie zaplacic.

    K.

  • 13. Data: 2006-10-12 07:39:57
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 23:11, na pl.soc.prawo, Krzysztof napisał(a):

    > Zastanow sie, moze warto skorzystac z rzeczoznawcy PZMOT i przedstawic im
    > opinie ? Niestety za to trzeba bedzie zaplacic.

    Czy w sytuacji kiedy zapłaci za opinię i zostanie ona w ostateczności
    uznana albo "nieobalona" przez ubezpieczyciela - to czy ubezpieczyciel
    zwróci za opinię?
    Na zdrowy rozsądek - powienien zwrócić. Ale jak to wygląda praktycznie?

    --
    Herbi
    12-10-2006 09:39:56

  • 14. Data: 2006-10-12 08:05:05
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > "Dostało się chamstwo do internetu" po promocji UPC ... :((((

    no wsiurska odpowiedz na tyle, ze juz ją wzięło i usunęło.
    Za to po Waszych odpowiedziach widać, że baba prezentuje mentalność mohairu
    mocno passe.

    pozdr.H.

  • 15. Data: 2006-10-12 13:52:26
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości news:egjgev$2l2

    > Rozumiem, że jak przetrzesz felgę o krawężnik to lecisz do serwisu i ją
    > wymieniasz bo jest uszkodzona i powoduje zagrożenie, nawet jeżeli została
    > wyważona dynamicznie ?

    Jezeli masz male pekniecie na przedniej szybie nie musisz jej wymieniac ,
    mozesz zlikwidowac male uszkodzenie - zrobisz tak ??
    Jezeli czlowiek rozwalil sobie prog od samochodu to mozna zakladac ze felga
    nie tylko jest przetarta ale to tylko domysly . Co nie zmienia faktu ze
    jezeli ma M 5 to chce miec M 5 takie jakie kupil .
    Felgi fabryczne do M 5 maja zewn kolnierz i ja osobiscie nie wyobrazam sobie
    szpachlowania . Wytrzymalosc szpachlu w takim miejscu ma sie tak samo jakbys
    sobie przykleil podeszwe butow na gume do zucia . Nie wiem jak czesto tak
    robisz ale ja mam troche inne podejscie .

    Wzielem pierwsze z brzegu ( falc jest praktycznie identyczny we wszystkich
    modelach alu do tego modelu )
    http://www.allegro.pl/item132570085_alufelgi_do_bmw_
    5_wzor_m5.html
    wyobraz sobie teraz szpachlowanie . Nawet jezeli czlowiek ma inny model ( z
    ramionami do srodka ) to falc jest taki sami .
    Teraz odpowiedz sobie na pytanie dlaczego na ebayach czy innych allegro
    czesto mozna bardzo tanio spotkac przetarte drogie alusy ?? Poniewaz ich
    wlasciciele dbaja o wyglad swojego samochodu a ich ubezpieczalnie dbaja o
    ich interesy .

    EOT

  • 16. Data: 2006-10-12 14:12:30
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 15:52:26 +0200, fotomania napisał(a):

> [...]
    > wlasciciele dbaja o wyglad swojego samochodu a ich ubezpieczalnie dbaja o

    Dokładnie i częstokroć takich ludzi stać na inwestowanie w auto.
    Jeżdżąc taki autem nie tankuje się na stacji paliw za kwotę 50 zł, tylko do
    pełna. Nie rozumiem dlaczego ludzie podchodzą do problemu człowieka z takim
    sarkazmem? Gość ma kasę, stać go na zmianę (załóżmy przerysowanych felg),
    płaci poteżne składki w PZU to niech teraz PZU wypłaca (nawet kosztem 10%
    udziału własnego).

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 17. Data: 2006-10-12 14:20:14
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 09:39:57 +0200, Herbi napisał(a):

    > Czy w sytuacji kiedy zapłaci za opinię i zostanie ona w ostateczności
    > uznana albo "nieobalona" przez ubezpieczyciela - to czy ubezpieczyciel
    > zwróci za opinię?

    Z założenia wszelkie opinie powinny charakterzyować się bezstronnością
    oceny. Tutaj nie możemy mówić o takim zachowaniu, gdyż opinia biegłego
    eksperta będzie płatna ze strony zlecającego. PZU może ze względu na swoje
    podejście powołać własnego biegłego, który oceni szkodę.

    W tej kwestii warto, aby autor wątku uzbroił się w opinię Autoryzowanej
    Stacji Obsługi stwierdzającej ew. zagrożenia w użytkowaniu auta w wyniku
    powstałej szkody i zarządał, aby ów opinia była brana pod uwagę w ocenie
    PZU.

    > Na zdrowy rozsądek - powienien zwrócić. Ale jak to wygląda praktycznie?

    Nie znam kwestii, w której zwracają za ekspertyzę/wycenę. Średnio wycena
    np. auta to 150 zł przez PZM. Niejednokrotnie koszystałem z takiej opcji w
    przypadku kiedy to PZU zaniżało znacznie wartość auta, które wg ich taxy
    było mniej warte niż w rzeczywistości. Nigdy poniesionych kosztów za wycenę
    nie zwracali.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 18. Data: 2006-10-12 15:17:46
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Hania napisał(a):

    > no wsiurska odpowiedz na tyle, ze juz ją wzięło i usunęło.
    > Za to po Waszych odpowiedziach widać, że baba prezentuje mentalność mohairu
    > mocno passe.

    Ty jesteś "facetem"... hmmmm na 99,9%.
    Zmień nicka.

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2006-10-12 18:46:49
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > płaci poteżne składki w PZU to niech teraz PZU wypłaca (nawet kosztem 10%

    To i stać go zapewne na poradę prawną. Wesoła miała trochę racji.

    Marcin.

  • 20. Data: 2006-10-13 09:06:18
    Temat: Re: Wyplata odszkodowania w PZU -[OT]
    Od: "Hania " <v...@g...pl>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Ty jeste=B6 "facetem"... hmmmm na 99,9%.
    > Zmie=F1 nicka.

    Twoja wypowiedż jest jak zwykle na temat: nadaje się na 0% na grupę
    pl.soc.prawo, pl.sci.ekonomiczne, pl.sci.matematyka. O ile kobiety bełkoczą
    bez sensu, mają łeb ciasny a zawistny, to rzeczywiście nią nie jestem.

    hania