  • 21. Data: 2003-10-17 10:46:30
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:2648.000000aa.3f8fa319@newsgate.onet.pl...

    > powiem jeszcze raz: w policyjnym protokole, ktory mialam mozliwosc
    ogladac stalo
    > napisane, ze w wyniku wjechania rolnika z podporzadkowanie znalazlam sie w
    lesie

    To już wiemy.
    Specjalista z PZU uznał że swoją prędkością nie zapewniającą panowania nad
    pojazdem do zdarzenia się przyczyniłaś.
    Ale walcz, pisz odwołania -to nic nie kosztuje.

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-10-17 10:54:07
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Leszek
    >
    > Ale przecież to idiotyczne. To był teren niezabudowany, więc mogłam jechać
    daleko szybciej niż 55 km/h. W miom mniemaniu dostosowałam prędkość do warunków
    panujących na drodze. Rolnika w tym nie uwzgledniłam, bo nie jestem wróżką. Jak
    bym wiedziała, to poszłabym piechotą.

  • 23. Data: 2003-10-17 12:44:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > daleko szybciej niż 55 km/h.

    Nie. Miałaś jechać z prędkością prędkością zapewniającą panowanie nad
    pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się odbywa, a w
    szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności drogi, stanu i ładunku
    pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia ruchu (cytat z kodeksu).

    >W miom mniemaniu dostosowałam prędkość do warunków panujących na drodze.

    Gdyby tak było to nie latałabyś po rowach.

    >Rolnika w tym nie uwzgledniłam, bo nie jestem wróżką.

    Był niewidzialny? Jechał z zawrotną prędkością?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 24. Data: 2003-10-17 14:21:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 17 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bmoo6a$gg3$1@topaz.icpnet.pl:

    > Był niewidzialny? Jechał z zawrotną prędkością?
    Czy dobrze rozumiem: kierowca który uszkodzi sobie autko w wyniku uderzenia
    w pieszego który nagle (na czerwonym) wtragnął na przejście jest
    współodpowiedzialny szkodzie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2003-10-17 14:30:33
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > dokladnie. byl niewidzialny. wyjerdzal z czegos, czego nawet droga nazwac nie
    mozna, raczej czyms miedzy dwoma polami. to byla pelnia lata, a po tej stronie
    drogi - geste krzaki wysokie na pare metrow. pewnie powinnam wysiasc i
    sprawdzic, czy za nimi nic sie nie ukrywa. zreszta, facet jechal, wyskoczyl mi
    przed maske tak, ze mozliwosci hamowania juz nie bylo. tłumacze ci raz jeszcze:
    i ja i policja uznala, ze dostosowalam predkosc do warunkow panujacych na
    drodze, o to nawet policjant sie nie czepial. ty zawsze jezdzisz 30 km/h?

  • 26. Data: 2003-10-17 14:48:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > i ja i policja uznala, ze dostosowalam predkosc do warunkow panujacych na
    > drodze,

    A PZU nie. I to jest problem.
    Uważasz że policja "uznała" bo Cię nie karała?

    > ty zawsze jezdzisz 30 km/h?

    Ja zawsze jadę 130 km/h ;)
    Z tym że staram się po rowach nie jeździć a przejechałem przez ćwierć wieku
    grube miliony kilometrów.Może po prostu mam szczęście?

    Pozdr
    Leszek

  • 27. Data: 2003-10-17 14:49:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Czy dobrze rozumiem: kierowca który uszkodzi sobie autko w wyniku
    uderzenia
    > w pieszego który nagle (na czerwonym) wtragnął na przejście jest
    > współodpowiedzialny szkodzie?

    Jeśli udowodnią mu znaczne przekroczenie prędkości to tak.Prędkość może i
    nie jest powodem wypadku ale ma wpływ na skutki zderzenia.

    Pozdr
    Leszek

  • 28. Data: 2003-10-17 17:42:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> niebacznie popelnil

    > Ja zawsze jadę 130 km/h ;)
    > Z tym że staram się po rowach nie jeździć a przejechałem przez
    > ćwierć wieku grube miliony kilometrów.Może po prostu mam
    > szczęście?
    A faktycznie, jest takie powiedzenie o pechu i mądrości
    MSPANC ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2003-10-17 17:42:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Jeśli udowodnią mu znaczne przekroczenie prędkości to
    > tak.Prędkość może i nie jest powodem wypadku ale ma wpływ na
    > skutki zderzenia.
    Zakładamy, że NIE udowodni mu się, nawet więcej jechał z dozwoloną,
    dostosowaną do warunków prędkością.
    Co wtedy?

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2003-10-17 19:27:06
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A PZU nie. I to jest problem.
    > Uważasz że policja "uznała" bo Cię nie karała?

    Uważam tak, ponieważ rozmawiałam z tym policjantem i przynał, że dostosowałam
    prędkość do tych konkretnych warunków i do tej drogi.