  • Data: 2003-10-17 08:36:14
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > W jaki sposób to "uznał" ?PZU uważa że jednak swoja prędkością się
    > przyczyniłaś do strat.

    Wszyscy wiemy, jak działa PZU i inne T.U.
    W moim przypadku PZU uznało, że uszkodzenia błotnika nie mogły
    powstać w trakcie stłuczki w której brałem udział.
    I co miałem robić?
    Za 200 zł. zakładać sprawę w sądzie. Wszystkie moje odwołania odrzucili.

    Po prostu firmy te tak działają. Spuścić klienta na /dev/null

    --
    Pete
    m...@b...com