  • Data: 2003-10-17 08:06:49
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > urwania zawieszenia. Sekwencja zdarzeń z tego co rozumiem była
    > następująca:
    > 1) właściwie zdarzenie, gdzie rolnik zajechał ci drogę, a ty wylądowałaś
    > na poboczu (jakby tu powstała szkoda to nie byłoby dyskusji).
    > 2) próbowałaś włączyć się do ruchu i wtedy nastąpiło uszkodzenie.
    >
    > Te zdarzenia są oddzielone od siebie bo chyba nie było to tak że rzuciło
    > cie najpierw na pobocze, a potem bez zatrzymania samochodu, odbiło cię,
    > "potańczyłaś" nadal po jezdni i wylądowałaś w rowie?

    > te zdazenia nie byly odzielone od siebie
    jak wpadlam w poslizg to nawet nie probowalam hamowac. do konca mialam
    nadzieje, ze uda mi sie wyprowadzic samochod z poslizgu.

    > A jeśli są oddzielone to pojawia się pytanie, czy fakt że wpadłaś
    > do rowu wynika z czynników których nie byłaś w stanie uwzględnić a
    > będących skutkiem wypadku, czy też zwyczajnie nie zachowałaś ostrożności i
    > nie uwzględniłaś zastanych warunków na drodze.
    >
    > -- policja uznala, ze wpadlam do rowu w konsekwencji poczynan rolnika.
    przeciez to absurdalne zakladac, ze znalazlam sie w rowie z wlasnej glupoty.
    gdyby tak bylo, rolnik bylby niewinny. to za co oberwalby mandat? powiem
    jeszcze raz: w policyjnym protokole, ktory mialam mozliwosc ogladac stalo
    napisane, ze w wyniku wjechania rolnika z podporzadkowanie znalazlam sie w lesie