    From: "" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Date: 16 Oct 2003 09:47:38 +0200

    > --Chciałabym uściślić: Miałam do wyboru: albo przyrżnąć rolnikowi w bok
    ciągnika, albo uciekać na bok. Więc uciekłam na pobocze. Potem chciałam wrócić
    na drogę, więc odbiłam kierownicą w prawo, jadąć ciągle około 55 km (
    prawdopodobnie mniej, więcej nie jechałam, miałam na pokładzie swoje pół roczne
    dziecko )Ale na tej drodze jechało się jak po szklance - wpadłam w poslizg,
    rzuciło mnie w bok, w dziurę na drodze. Samochód zaczął tańczyć, koła sobie,
    kierownica sobie ( dopiero po oględzinach okazało się, że na dziurze urwało
    zawieszenie ) I wylądowałam w lesie, w rowie. Po prostu do niego spadłam. Wtedy
    już jechałam jeszcze woplniej. Rolnik łaskawie się zatrzymał. I uważał, że
    jechałam 12okm i sama sobie jestem winna. W ogóle chciał zwiać. Zawiadomiłam
    Policję. Fakt, facet początkowo uważał, że jesteśmy winni oboje. Ale po
    obejrzeniu śladów doszedł do wniosku, że to wina rolnika. Uznał, że
    dostosowałam prędkość do warunków panujących na drodze i że to jednak tylko i
    wyłącznie wina tamtego.
    PZU napisało tylko , że po swojej wew, ekspertyzie uznaje nas za współwninnych
    ( są lepsi niż Policja ) i że procent mojej winy to procent, jaki odejmują od
    sumy odszkodowania. Czyli dużo, bo 25 %. Moje AUDI, choć stare, było w dobrym
    stanie, po generalnym remoncie. % lat nie dużo? może, mam 25. Od 5 jerzdzę po
    Warszawie i nigdy nie miałam żadnej stłuczki.