  • Data: 2003-09-10 20:29:07
    Temat: Re: Wyplata a termin wplyniecia na konto
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz bezwzględnie rację, ale przy poczynionym przez siebie założeniu, że
    umowa określa "dzień wypłaty". Niestety pytający utrzymuje, że w umowie o
    pracę ma napisane, iż "wyplata będzie przelana 10 każdego miesiąca". A to
    już wykładnię mocno komplikuje. Otóż pracodawca w tym wypadku wywiązuje się
    ze swojego zobowiązania, albowiem w oznaczonym umową dniu dokonuje przelewu.
    Tak więc należałoby ewentualnie znaleźć przepis mówiący, że nie wolno
    pracodawcy tak określić dnia wypłaty no i ewentualnie określający, co w
    zamian.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-