  • Data: 2009-09-22 18:50:43
    Temat: Re: Wypadek z udziałem autobusa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kuba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h9aqrt$ek3$2@inews.gazeta.pl...

    > 1 i 3 - do sprawcy wypadku albo bezpośredniego do jego ubezpieczyciela
    > 2 - np. zaświadczenie z policji (chyba przybyła na miejsce zdarzenia?)

    Nie przesadzasz? Policja ma wystawić wszystkim pasażerom zaświadczenie? :-)

    Pracodawcę informujesz,z że takie zdarzenie miało miejsce. Jeśli ma
    wątpliwość, to może się pisemnie zwrócić do jednostki Policji na której
    terenie zdarzenie maiło miejsce - a mówiąc szczerze do dowolnej, bo każdy
    może to w systemie informatycznym sprawdzić.