  • Data: 2009-09-22 13:37:01
    Temat: Re: Wypadek z udziałem autobusa
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:506a.0000000c.4ab8ceb7@newsgate.onet.pl...

    > Nie jestem kadydatką na kierowcę i nigdy nie będę, córka z mężęm także nie
    > mają

    Z taka inteligencja, nie bedziesz kandydatka na jakikolwiek fach.

    Liwiusz mial na mysli to, ze cala sytuacja pachnie mu jakims casusem i
    podejrzewal, ze moze przygotowujesz sie do egzaminu z prawa cywilnego.
    No ale to przeciez absurd - z taka blyskotliwoscia to co najwyzej do Wyzszej
    Szkoly Fryzjerstwa i Manicure sie nadajesz :)

    Pozdrawiam
    SDD