  • Data: 2010-12-05 02:37:23
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 14:13:55 +0100, Mordzia napisał(a):

    > Zamiast znów wymyślać przykłady z księżyca,
    Sugerujesz, że kradzeże autobusów są absolutnie rzadkie i pomijalne?

    > poczytaj sobie lepiej o odpowiedzialności materialnej pracownika, a może Cię olśni.
    O, to to - jakież są warunki odpowiedzialności pracownika za powierzone
    mienie?

    > o odpowiedzialności, która może mieć różny zakres.
    > Pojmij w końcu, ze to, jaki to będzie zakres, zalezy od
    > okoliczności. Ale nie można powiedzieć, jak Ty to czynisz,
    > że w przypadku nauczyciela tej odpowiedzialnosci w ogóle nie ma.
    Ja wprwdzie czytając Waszą wymianę poglądów odniosłem wrażenie
    że Wasze stanowiska są inne niż wyrażone w powyższym streszczeniu, mogę się
    jednak mylić.

    --
    pozdro
    poreba