    From: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    Subject: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 30 Nov 2010 22:17:14 +0100

    begin o nicku Krzysztof napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > "Dysiek" <b...@b...pl> napisał

    > Nie chodzi o sam fakt przebywania na dyżurze, bo tak sobie każdy może
    > powiedzieć.
    > "Byłem na dyżurze, ale przebywałem w WC".
    > Dyżur nie jest równoznaczny z nadzorem.

    > Ale to nie rodzica problem, że jeden nauczyciel ma aż setkę dzieci na oku.
    Nie? Skoro oczekujesz, ze twoje dziecko będzie miało specjalnego opiekuna,
    który będzie chronił je w każdej chwili w szkole, to zapłać.
    Wydaje mi się sensowne zwiększenie podatków dla osób posiadających dzieci o
    20% z prznaczeniem na koszty związane z opieką w szkołach./

    > No i to już zaczyna brzmieć bardziej sensownie.

    > Zgodził się na beznadziejne warunki umowy?
    Jasne, powinno po prostu nie być nauczycieli, wszyscy poszliby do policji,
    urzędów lub do biznesu, publiczne szkoły należy zlikwidować i kazać ci
    zapłacić za szkołę twojego dziecka jakieś 1200 miesięcznie.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.