  • Data: 2018-03-02 16:44:59
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-03-18 o 04:54, Piotr Rezmer pisze:

    > Właśnie dlatego, chciałbym poznać szczegóły opinii biegłego. Moje
    > wrażenie jest takie że dla sądu taka opinia jest wystarczającym
    > argumentem do wydania wyroku. W razie czego winny błędu będzie biegły.

    Po uprawomocnieniu się wyroku o żadnym błędzie być nie może. W normalnym
    kraju nikt wyroków sądu nie obala, bo to prowadzi do anarchii. Potem nie
    wiadomo, czego się trzymać.

    Sąd powołuje biegłego, gdy uznaje, że się na czymś nie zna. A jak już
    uznał, że się nie zna, to trochę głupio potem twierdzić, ze wiemy
    lepiej, od biegłego. Ja bym ewentualnie sprawdził,. na jakie pytania
    biegły odpowiadał.