  • 1. Data: 2002-07-10 10:21:28
    Temat: Wypadek samochodowy
    Od: "Lopeku-ma" <k...@b...pl>

    Mialem niedawno wypadek samochodowy. Uderzylem w samochod stojacy na
    czerwonym swietle w jego tyl. Uderzenie nie bylo bardzo silne, zniszczylem
    mu zderzak a sobie wybilem reflektory i pokrzywilem lekko maske. Byl deszcz
    i bylo slisko. Wpadlem w poslizg i nie moglem wyhamowac. Wszytko bylo by w
    pozadku gdyby pasazerka drugiego samochodu nie doznala obrazen ciala. Miala
    problem z kregami szyjnymi i zostala odwieziona do szpitala. Po kilku dniach
    wyszla i nie miala trwalego uszczerbku na zdrowiu.

    Zostalem wezwany na komende z art177 KK i mam sie stawic w Sadzie KMP.

    "Art. 177. § 1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady
    bezpieczeństwa w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie
    wypadek, w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w Art. 157.§
    1, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    Chcialbym sie dowiedziec czego sie moge spodziewac na rozmowie ?

    Pozdrawiam,
    Lopeku-ma

  • 2. Data: 2002-07-10 11:40:05
    Temat: Re: Wypadek samochodowy
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    na pewno nie partyjki brydza :)

  • 3. Data: 2002-07-10 20:15:08
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Lopeku-ma" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    (...)

> [...]
    (...)
    > Chcialbym sie dowiedziec czego sie moge spodziewac na rozmowie ?

    Gdzie KMP ma swój sad i co w nim rośnie ?
    Pewnie nie będzie to rozmowa, tylko zrywanie owoców.

  • 4. Data: 2002-07-11 00:25:13
    Od: "Lopeku-ma" <k...@b...pl>

    > Gdzie KMP ma swój sad i co w nim rośnie ?
    > Pewnie nie będzie to rozmowa, tylko zrywanie owoców.

    Racja - pomylilem ale to chyba ze zdenerwowania. No tak teaz widze ze to SRD
    KMP a nie SAD KMP. Tak niewyraznie bylo napisane - a nigdy nie dostalem
    takiego wezwania.

    Dzieki za uwage i pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-07-11 07:21:20
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Napewno będą się Ciebie pytali o warunki w jakich doszło do kolizji , o
    zachowanie odpowiedniego bezpieczeństwa na drodze dostosowanego do warunków
    pogodowych etc. myślę że jesli chodzi oKK to nie ma się w tym wypadku czego
    obawiać. Myśle, że jak się babsko uweźmie to czeka Cię jeszcze sprawa
    cywilna o zadośćuczynienie za krzywdę ... ( art 444 kc), albo kasa chorych
    sie doczepi. Pozdrawiam i życze powodzenia.
    Użytkownik Lopeku-ma <k...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agh1t6$51v$...@a...dialog.net.pl...

  • 6. Data: 2002-07-11 13:31:46
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    A to ci dopiero jędza. Facet ją uszkodził, a ta będzie się domagać
    odszkodowania z powodu jakiegoś głupiego kręgosłupa:-)
    Szarwal by odpuścił....no i pewnie przeprosił sprawcę za kłopot ;-)

    Rob