    From: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek samochodowy
    Date: Thu, 11 Jul 2002 09:21:20 +0200

    Napewno będą się Ciebie pytali o warunki w jakich doszło do kolizji , o
    zachowanie odpowiedniego bezpieczeństwa na drodze dostosowanego do warunków
    pogodowych etc. myślę że jesli chodzi oKK to nie ma się w tym wypadku czego
    obawiać. Myśle, że jak się babsko uweźmie to czeka Cię jeszcze sprawa
    cywilna o zadośćuczynienie za krzywdę ... ( art 444 kc), albo kasa chorych
    sie doczepi. Pozdrawiam i życze powodzenia.
    Użytkownik Lopeku-ma <k...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agh1t6$51v$...@a...dialog.net.pl...
    > Mialem niedawno wypadek samochodowy. Uderzylem w samochod stojacy na
    > czerwonym swietle w jego tyl. Uderzenie nie bylo bardzo silne, zniszczylem
    > mu zderzak a sobie wybilem reflektory i pokrzywilem lekko maske. Byl
    deszcz
    > i bylo slisko. Wpadlem w poslizg i nie moglem wyhamowac. Wszytko bylo by w
    > pozadku gdyby pasazerka drugiego samochodu nie doznala obrazen ciala.
    Miala
    > problem z kregami szyjnymi i zostala odwieziona do szpitala. Po kilku
    dniach
    > wyszla i nie miala trwalego uszczerbku na zdrowiu.
    >
    > Zostalem wezwany na komende z art177 KK i mam sie stawic w Sadzie KMP.
    >
    > "Art. 177. § 1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady
    > bezpieczeństwa w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje
    nieumyślnie
    > wypadek, w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w Art.
    157.§