eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-12 14:45:26
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: "Pamela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki GREG ;) właśnie takich konkretów oczekiwałem

    Jan Werbiński napisał(a):
    > I jechałeś z pełną prędkością nie widząc drogi przed sobą? Nie dopuszczając
    > do siebie myśli, że sytuacja na drodze jest zmienna?

    ehhh....tak jechałem właśnie tak jak mówisz/piszesz....ja nie
    twierdze ze to nie jest moja wina, tylko chce się dowiedzieć co mam
    dalej robić i czy koleś faktycznie ma prawo domagać się pokrycia
    jakiś kosztów! Nie potrzebuje tekstów typu: "jesteś bezmyślny, to
    totalna głupota itd" - to już wiem;)

    > A ten guz to skąd się wziął?
    > Przypieprz z bańki w drzewo obok miejsca zdarzenia, zostaw na nim skórę z
    > kawałkami mózgu i będziesz miał dowód.

    dzieki za dobre rady